МОВА ТА ОСВІТНІ ПРОГРАМИ
Мовою освітнього процесу
в закладі дошкільної освіти
є державна мова - українська мова
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ
http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/74ef021786e996cc69fad914ce8127e8.pdf
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ
http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/fb2afaf154b20e769a79cff56a7dee42.pdf
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ЗАКЛАДІ
Програма "Дитина": Рекомендована Міністерством освіти і науки України (лист МОН України №1/11-16163 від 09.11.2015 року).
Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту В.О. Огнев’юк ; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, Н.І. Богданець-Білоскаленко [та ін.] ; наук. ред.: Г.В. Бєлєнька, М.А. Ма- шовець ; Мін. осв. і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. — 304 с.
Програма «Дошкільнятам — освіту для сталого розвитку».
Автори: Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун.
Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку : навч.-метод. посіб. для дошкільних навч. закладів / Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун; за заг. ред. О. Пометун. – Д. : «ЛІРА», 2014. – 120 с. ISBN 978-966-383-550-1 Посібник призначений для роботи з дітьми в рамках навчального курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку». У ньому міститься коротке теоретичне обґрунтування ідей освіти для сталого розвитку, опис змісту і організації освітнього процесу. У посібнику ґрунтовно охарактеризовані навчально-методичні засади пропонованого навчального курсу, який викладається в межах спеціальної програми, розрахованої на навчальний рік, і реалізується через цикл послідовних тематичних днів.
Програма STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт: альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку
Схвалено Міністерством освіти і науки України
Альтернативну програму “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” схвалено МОН України для використання у дошкільних навчальних закладах (лист від 14 липня 2020 року № 22.1/12-Г-274).
Програму “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” зорієнтовано на цінності та інтереси дитини, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.
Програму адресовано педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам закладів дошкільної освіти, вихователям, які працюють у будинках сімейного типу, в закладах інтернатного типу тощо; студентам педагогічних інститутів та коледжів, які навчаються за спеціальністю “Дошкільна освіта”; батькам.