ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Активність дитини доцільніше розвивати у пізнавальній діяльності.
Її основними видами є пошукова робота, спостереження, екологічне моделювання.
Психолого-педагогічними дослідженнями встановлено, що за допомогою пошуково-дослідницької діяльності у дитини досить легко формуються орієнтувальні вміння , інтелектуальні та практичні дії, розвиваються мисленнєві процеси; доведена й ефективність створення разом із дорослим екологічних моделей. Доцільність експериментування зумовлена розмаїттям природних явищ, змінністю і циклічністю сезонних ознак, прихованістю причинових зв’язків.
Елементарна пошукова діяльність, як форма ознайомлення дітей з природою забезпечує найбільш високий ступінь активності самодіяльності дітей. Вона дозволяє сформувати у дітей уявлення про явища природи, виявити їх причини і взаємозв’язки. Дослід визначається як спосіб матеріального впливу людини на об’єкт з метою вивчення цього об’єкта, пізнання його властивостей. Отже, це спостереження за спеціально створених умов. За сучасних умов, коли великого значення надається розвиткові пізнавальної активності, вихованню прагнення до здобуття нових знань, проведенню дослідів повинно бути приділено значну увагу.
Використання дослідів цінне тим, що вони мають велику переконуючи силу. знання, яких набувають діти, мають особливу доказовість, повноту і міцність. Під час проведення дослідів забезпечується чуттєве сприймання, практична діяльність дітей і словесне обґрунтування. Такий органічний зв'язок і сприяє максимальній активізації розумової діяльності дітей, оскільки відповідає характеру мислення дошкільників.
Kpім цього досліди цінні тим, що дають можливість стежити за ходом явища і відтворювати їх щоразу з повторенням умов. Вихователь Загарія Є.С. широко використовує в своїй роботі пошуково-досдлідницьку діяльність.
- Історія закладу
- Наш колектив
- Наші групи
- Методична скарбничка
- Педагогічний досвід працівників
- Дистанційна освіта
- Сторінка інструктора з фізичного виховання
- Сторінка музичного керівника
- Сторінка практичного психолога
-
Сторінка медичної сестри
- Організація медичного обслуговування
- Основні вимоги до харчування дітей
- Перспективне меню
- Пам'ятка для батьків
- Поради лікаря
- Дитячі інфекції
- Коронавірусна інфекція COVID-19
- Вірусні кишкові захворювання
- ГРИП, ГРВІ
- Холера - особливо небезпечна інфекційна хвороба
- Медична довідка форми №086/0
- Обережно-сказ
- Батьківська сторінка
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- ЛІЦЕНЗІЯ
- СТАТУТ ЗАКЛАДУ
- МОВА ТА ОСВІТНІ ПРОГРАМИ
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ
- ДАНІ ПРО ФАКТИЧНУ ЧИСЕЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
- ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДІТЕЙ ДО ЗАКЛАДУ
- ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДІТЕЙ НА НАВЧАННЯ
- ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ
- ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО РОЗПОРЯДКУ ЗДО
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКРІПЛЕНУ ЗА ЗАКЛАДОМ ТЕРИТОРІЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ
- МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ
- МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ
- СТОП "БУЛІНГ"
- КОШТОРИС І БЮДЖЕТНІ КОШТИ
- БАТЬКІВСЬКІ КОШТИ
- СПОНСОРСЬКІ КОШТИ
- ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВНУТРІШНЮ СИСТЕМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
- Звіт керівника
- Вакансії
- Інклюзивне навчання
- Організація харчування
- Річний план роботи ЗДО
- Програма розвитку ЗДО (ясла-садок) "Сонечко" с.Скибин на 2019-2024 р..р.
- Структура та органи управління закладу освіти
- Партнери
- Сторінка керівника
- Режим роботи ЗДО
- Електронна реєстрація