ОГОЛОШЕННЯ ДЛЯ БАТЬКІВ-ВСТУПНИКІВ
ШАНОВНІ БАТЬКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ!
( Діти з особливостями психофізичного розвитку, обдаровані діти та діти із соціально вразливих груп див. Додаток 1).
З метою забезпечення вчасного зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів дошкільної та загальної середньої освіти після припинення карантину в найкоротші терміни Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Жашківської районної ради Черкаської області організує проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, забезпечивши першочергово обстеження дітей, які мають розпочати здобуття дошкільної та початкової освіти у 2020-2021н.р.
Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини буде здійснюватися з дотриманням проти епідеміологічних вимог у добре провітрюваному приміщені. Під час проведення комплексної оцінки батьки дитини (інші законні представники) можуть здійснювати допомогу в організації оцінки ( виконуючи вказівки фахівців Інклюзивно-ресурсного центру, подавати необхідні для оцінки матеріали дитині для уникнення близького контакту фахівців та обстежуваного ). Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру з дитиною та її батьками (іншими законними представниками) під час проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини мають тримати дистанцію не менше ніж 1,5м. Всі учасники оцінки, у тому числі дитина, мають використовувати маску та одноразові рукавички. Після кожного проведення комплексної оцінки всі матеріали, які використовувалися, поверхня столу та інші поверхні мають бути оброблені дезінфікуючим розчином, приміщення має бути провітрене.
Інформуємо батьків про можливість дистанційного подання документів для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини через автоматизовану систему роботи Інклюзивно- ресурсних центрів ( https://ircenter.gov.ua/).
Наголошуємо, що Інклюзивно-ресурсний центр надає лише рекомендації щодо освітньої програми, надання психолого- педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини. Заклад, вид і форму здобуття освіти обирають батьки ( інші законні представники ) дитини.
Додаток 1
Перелік категорій осіб з особливими освітніми потребами:
- особи з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарата; хворобами нервової системи; затримкою психічного розвитку, інтелектуальними порушеннями, складними порушеннями мовлення (у тому числі з дислексією);
- іншими складними порушеннями розвитку (у тому числі з розладами спектру аутизму);
- особи, яким встановлено електрокардіо-стимулятор або інший електронний імплантат чи пристрій;
- особи, які мають захворювання, що можуть бути перешкодою для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, визначені МОН спільно з МОЗ;
- особи, які мають захворювання, що потребують постійного медичного нагляду, або періодичного здійснення індивідуальних медичних процедур із забезпечення життєдіяльності людини та/або контролю за її станом;
- особи, які потребують відновлення стану здоров’я у закладах загальної середньої освіти санаторного типу;
- особи, які опинились у складних життєвих обставинах, влаштовані до дитячих будинків сімейного типу, соціально-реабілітаційних центрів, перебувають у школах соціальної реабілітації;
- особи, які проживають на тимчасово окупованій території, або у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення;
- особи, які мають статус внутрішньо переміщених;
- діти-біженці та діти, які потребують додаткового та тимчасового захисту;
- особи, які здобувають спеціалізовану освіту та/або можуть прискорено опанувати зміст навчальних предметів одного чи декількох класів, освітніх рівнів;
- особи, які здобувають(ли) повну загальну середню освіту мовою, що не належить до слов’янської групи мов, або базову чи профільну середню освіту – мовою корінних народів (особи з особливими мовними освітніми потребами).